Floormanager hospitality & events

Zit gastvriendelijkheid in je bloed? Weet jij altijd het hoofd koel te houden en geef je graag sturing aan een team? Ben jij de floormanager die het draaiboek voorbereidt en tijdens events de handen uit de mouwen steekt? Dan is dit de job voor jou!

Aan de slag als floormanager hospitality & events

Wij zijn momenteel op zoek naar enthousiaste floormanagers. Als floormanager hospitality & events ben je verantwoordelijk voor het coördineren van grote evenementen in onze Event Area’s, met plenaire capaciteit tot 1.750 gasten en tot 3.000 gasten tijdens een feestavond.

Wat ga je doen?

  • Je coacht en stuurt het team aan samen met de andere floormanagers. Ook het aansturen van het flexteam, welke wij tijdens drukke periodes inhuren, valt onder jouw takenpakket;
  • Je houdt je met de voorbereiding van partijen bezig, stelt draaiboeken op en maakt planningen;
  • Voor aanvang en na afloop van de werkdag ben je verantwoordelijk voor de (de)briefing van het team;
  • Je werkt actief mee met het team;
  • Je bent tijdens jouw dienst het aanspreekpunt voor opdrachtgevers;
  • Je zorgt dat nieuwe collega’s goed worden ingewerkt;
  • Tijdens rustigere periodes ben je ook inzetbaar op andere afdelingen en help je jouw collega’s waar nodig.
  • Tijdens rustigere periodes ben je ook inzetbaar op andere afdelingen en help je jouw collega’s waar nodig.

Wat voor collega zoeken wij?

  • Je hebt een MBO+ diploma in de richting van eventmanagement, leidinggevende horeca of facilitair;
  • Je hebt 2 tot 3 jaar relevante werkervaring;
  • Wisselende werktijden en -dagen zijn voor jou geen probleem;
  •  Je hebt een helikopterview en bent besluitvaardig;
  • Je bent communicatief sterk en kunt goed leidinggeven en coachen;
  • Je bent gast- en kwaliteitsgericht;
  • Je woont op 30 minuten afstand van Nieuwegein.
Floormanager Bo

Jouw toekomstige collega aan het woord…

“Ik zorg ervoor dat de opdrachtgever zich tijdens een evenement echt nergens zorgen over hoeft te maken en dat alles soepel verloopt. We zetten altijd nét dat stapje extra.”– Bo, floormanager events

Wat mag je van ons verwachten?

  • De kans om deel uit te maken van een dynamisch en gepassioneerd team;
  • Een werkomgeving die een goede work-life balance bevordert. Zo hoef je bij ons niet iedere avond, alle weekenden of feestdagen te werken;
  • Een bruto maandsalaris van € 2.500,- tot € 3.000 per maand op basis van een fulltime dienstverband, afhankelijk van je ervaring;
  • Een lekkere lunch of diner (afhankelijk van je werkdag) en goede koffie. Je wordt bij ons goed verzorgd tijdens je werkdag;
  • Gezellige borrels in onze eigen kroeg en een jaarlijks feest;
  • En natuurlijk genoeg vakantiedagen, 25 om precies te zijn bij een fulltime baan.

Waar kom je te werken?

Je komt te werken in een familiebedrijf waar wij samen met ons gedreven en betrokken team en ons full-service concept, unieke eventbelevingen creëren. We willen altijd de verwachtingen overtreffen en samen een succesvol evenement neerzetten. Dat doen we op onze twee evenementenlocaties NBC Congrescentrum en Green Village.

Binnen ons bedrijf staan er vijf kernwaarden centraal. Deze waarden vormen voor ons de rode draad in onze samenwerking met collega’s, opdrachtgevers en leveranciers. We vinden het belangrijk dat er op dit vlak een match is tussen deze waarden en iedereen waarmee wij samenwerken. Dit staat namelijk aan de basis van een succesvolle samenwerking.

Plezier
Plezier

Binnen ons familiebedrijf staat plezier centraal. In het samen organiseren van evenementen en het werken als team. Plezier in ons werk, maakt van iedere dag een feestje!

Vertrouwen
Vertrouwen

Vertrouwen staat aan de basis van succes en een goede samenwerking. Samen zorgen we voor een veilige omgeving en werken we met wederzijds respect. 

Kwaliteit
Kwaliteit

We proberen altijd het maximale resultaat te halen door de blijven innoveren en investeren in onze locaties, services en team.

Gedreven
Gedreven

We voelen ons verantwoordelijk voor het succes van de events. Deze gedrevenheid zorgt ervoor dat wij geen uitdaging uit de weg gaan en steeds nieuwe dingen blijven proberen.

Betrokken
Betrokken

We besteden veel tijd, liefde, zorg en aandacht aan de events die wij faciliteren. Deze betrokkenheid zit in ons DNA en maakt het verschil.

Meer weten over het werken bij ons?

Wil je graag eerst meer weten over het werken bij ons familiebedrijf? We hebben de antwoorden op de meest gestelde vragen verzameld in onze FAQ.

Krijg ik werkkleding?

Voor veel functies binnen ons bedrijf krijg je bij ons werkkleding. Welke werkkleding dit is, is afhankelijk van jouw functie. Zo faciliteren wij bijvoorbeeld voor hospitality medewerkers een blouse/overhemd met een sloof en voor een floormanager een heel pak. Tijdens jouw sollicitatieprocedure kunnen we hier uiteraard meer over vertellen!

Zijn er doorgroeimogelijkheden?

Jazeker! Bij ons kun je zowel in de hoogte als breedte doorgroeien. Daar bedoelen we mee dat je bijvoorbeeld van een functie als medewerker kunt doorgroeien naar floormanager, maar het kan ook zijn dat je doorgroeit door een verbreding van je takenpakket.

Wanneer kan ik beginnen?

We houden wel van doorpakken! Dus wanneer jij er ook klaar voor bent, kun je in de meeste gevallen direct beginnen. Dit plannen we uiteraard samen!

Wat voor soort evenementen worden er georganiseerd?

Wij faciliteren allerlei soorten evenementen op onze beide locaties. Bij Green Village faciliteren wij zakelijke bijeenkomsten voor bijvoorbeeld grote, landelijke corporates, de overheid of MKB-bedrijven uit regio Utrecht tot 250 gasten. Ook faciliteren wij hier in de avonden of weekenden bruiloften. Bij het NBC richten wij ons alleen op zakelijke evenementen. Dit kan dan bijvoorbeeld een groot congres, kwartaalmeeting of bedrijfsfeest zijn.
Het sollicitatieproces

Dit kun je verwachten

1
1
Solliciteren
Solliciteren

Dit is de baan voor jou en je solliciteert. Wij bekijken en beoordelen jouw ingediende sollicitie zorgvuldig.

2
2
Kennismaking
Kennismaking

Wij bellen je (vaak binnen 24 uur) en nodigen je uit voor een kennismaking bij ons op locatie. Zo kunnen we elkaar het hemd van het lijf vragen 😉

3
3
Tweede gesprek
Tweede gesprek

Tijdens een tweede gesprek leren we elkaar nog iets beter kennen en gaan we inhoudelijk dieper in op de functie en jouw kwaliteiten.

4
4
It's a match
It's a match

Wanneer we een match hebben, ontvang je van ons een voorstel. Zodra je jouw contract tekent, ben je officieel onderdeel van ons team!

Word onze nieuwe collega!

Solliciteer direct

Bij ons kun je binnen een paar minuten gemakkelijk solliciteren via onderstaand formulier.
Let op: een screening van jouw social media profielen kan onderdeel zijn van de sollicitatieprocedure.

Liever deze vacature op een later moment nog eens doornemen?

Nog vragen?

Heb je toch nog vragen over de vacature, dan kun je contact opnemen met onze HR-manager Suzanne Zwart.

De juiste collega’s werven wij graag zelf. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt daarom niet op prijs gesteld.

Suzanne vierkant

Suzanne Zwart

HR-manager
Verhalen van ons team

Jouw toekomstige collega’s aan het woord

Jouw baan nog niet gevonden?

Bekijk andere vacatures

Heb je jouw baan nog niet gevonden? Kijk dan gerust verder tussen de openstaande vacatures!