Senior Eventmanager

Ben jij een ervaren eventmanager die barst van de energie bij het organiseren van onvergetelijke evenementen? Kun jij moeiteloos meerdere complexe events tegelijk coördineren – van een bijeenkomst van 150 gasten tot grootschalige congressen met 3.500 gasten? Dan zijn wij op zoek naar jou! Als senior eventmanager heb jij de touwtjes stevig in handen en zorg je dat elk event tot in de puntjes verzorgd is. Sluit je aan bij ons gezellige en gedreven team en laat samen met ons elk evenement knallen!

Wat ga je doen als je bij het NBC werkt?

Jij weet als geen ander dat je als senior eventmanager hét aanspreekpunt voor opdrachtgevers bent bij de organisatie van zakelijke evenementen. Zodra de bevestiging binnen is, ga jij aan de slag. Je bent verantwoordelijk voor het gehele traject, vanaf de eerste planning van het event tot de overdracht voor de grote dag.

Met jouw proactieve houding en creatieve instelling maak je van alles een succes. Of het nu gaat om het coördineren van de technische aspecten, het adviseren over het programma of het helpen creëren van de perfecte sfeer. Je ligt niet wakker van verschillende verzoeken die je krijgt en gaat hier enthousiast mee aan de slag.

Voor onze opdrachtgevers ben je een professionele gesprekspartner die de regie neemt. Door jouw ervaring weet je feilloos waar je op moet letten en neem je ze mee in jouw initiatieven. Bovendien zorg je ervoor dat ze niks tekortkomen; jij regelt alles van A tot Z.

Vóór de grote dag zorg je voor een heldere overdracht naar de operationeel managers. Op de dag zelf ben je bij aanvang aanwezig om de opdrachtgever persoonlijk welkom te heten – daarna ligt de uitvoering volledig bij het operationele team.

In jouw rol ben je straks verantwoordelijk voor:

  • De planning van contactmomenten en afspraken in aanloop naar het event toe;
  • Het onderhouden van het contact met de opdrachtgever om vragen te beantwoorden en alle details rondom het evenement af te stemmen;
  • Inhuur van externe partijen, zoals AV-techniek, decoratie, artiesten of andere leveranciers;
  • Het bedenken en aandragen van creatieve ideeën op het gebied van bijvoorbeeld programma, decoratie, entertainment of culinaire invulling;
  • Het opstellen van het draaiboek en plattegrond;
  • Verzorgen van een ijzersterke overdracht naar het operationele team;
  • De (administratieve) afhandeling van het evenement.

Wat voor collega zoeken wij?

  • Je hebt HBO of WO werk- en denkniveau in de richting van evenementen of hospitality;
  • Je hebt minimaal 5 jaar relevante werkervaring in de evenementenbranche;
  • Wisselende werktijden en -dagen zijn voor jou geen probleem. Je bent bij aanvang van jouw evenement aanwezig om de opdrachtgever welkom te heten.
  • Je bent communicatief sterk in woord en geschrift (NL met ENG als pre);
  • Je hebt uitstekende organisatorische skills en een proactieve, probleemoplossende instelling;
  • Je bent stressbestendig en flexibel: je presteert onder druk en weet altijd het hoofd koel te houden;
  • Je woont op 30 minuten afstand van Nieuwegein.
Nicole projectmanager NBC

Jouw toekomstige collega aan het woord…

“De sfeer is supergoed, iedereen wil elkaar helpen en staat voor elkaar klaar. Dat is denk ik wel echt de kracht van een familiebedrijf. We werken allemaal hard, maar er is ook veel ruimte voor plezier. Zowel tijdens het werk als daarbuiten op de borrels of het jaarlijkse feest. Er is veel persoonlijke aandacht naar elkaar en dat is fijn.”– Nicole, projectmanager bij het NBC

Wat mag je van ons verwachten?

  • De kans om de tofste events te organiseren op een prachtige eventlocatie. Met recht is dit een unieke werkplek!
  • Een afwisselende baan voor minimaal 32 uur per week in een dynamische omgeving. Iedere dag is anders bij ons;
  • Goede arbeidsvoorwaarden, zoals een pensioenregeling, genoeg vakantiedagen, korting op je zorgverzekering en natuurlijk een aantrekkelijk salaris passend bij je werkervaring;
  • Een lekkere lunch of diner (afhankelijk van je werkdag) en goede koffie. Je wordt bij ons goed verzorgd tijdens je werkdag;
  • Een team met alleen maar gedreven en betrokken collega’s, waarmee je samen een succes maakt van iedere dag;
  • Gezellige borrels in onze eigen kroeg en een jaarlijks feest.

Waar kom je te werken?

Je komt te werken in een familiebedrijf waar wij samen met ons gedreven en betrokken team en ons full-service concept, unieke eventbelevingen creëren. We willen altijd de verwachtingen overtreffen en samen een succesvol evenement neerzetten. Dat doen we op onze twee evenementenlocaties NBC Congrescentrum en Green Village.

Binnen ons bedrijf staan er vijf kernwaarden centraal. Deze waarden vormen voor ons de rode draad in onze samenwerking met collega’s, opdrachtgevers en leveranciers. We vinden het belangrijk dat er op dit vlak een match is tussen deze waarden en iedereen waarmee wij samenwerken. Dit staat namelijk aan de basis van een succesvolle samenwerking.

Plezier
Plezier

Binnen ons familiebedrijf staat plezier centraal. In het samen organiseren van evenementen en het werken als team. Plezier in ons werk, maakt van iedere dag een feestje!

Vertrouwen
Vertrouwen

Vertrouwen staat aan de basis van succes en een goede samenwerking. Samen zorgen we voor een veilige omgeving en werken we met wederzijds respect. 

Kwaliteit
Kwaliteit

We proberen altijd het maximale resultaat te halen door de blijven innoveren en investeren in onze locaties, services en team.

Gedreven
Gedreven

We voelen ons verantwoordelijk voor het succes van de events. Deze gedrevenheid zorgt ervoor dat wij geen uitdaging uit de weg gaan en steeds nieuwe dingen blijven proberen.

Betrokken
Betrokken

We besteden veel tijd, liefde, zorg en aandacht aan de events die wij faciliteren. Deze betrokkenheid zit in ons DNA en maakt het verschil.

Meer weten over het werken bij ons?

Wil je graag eerst meer weten over het werken bij ons familiebedrijf? We hebben de antwoorden op de meest gestelde vragen verzameld in onze FAQ.

Zijn er doorgroeimogelijkheden?

Jazeker! Bij ons kun je zowel in de hoogte als breedte doorgroeien. Daar bedoelen we mee dat je bijvoorbeeld van een functie als medewerker kunt doorgroeien naar floormanager, maar het kan ook zijn dat je doorgroeit door een verbreding van je takenpakket.

Wanneer kan ik beginnen?

We houden wel van doorpakken! Dus wanneer jij er ook klaar voor bent, kun je in de meeste gevallen direct beginnen. Dit plannen we uiteraard samen!

Wat voor soort evenementen worden er georganiseerd?

Wij faciliteren allerlei soorten evenementen op onze beide locaties. Bij Green Village faciliteren wij zakelijke bijeenkomsten voor bijvoorbeeld grote, landelijke corporates, de overheid of MKB-bedrijven uit regio Utrecht tot 250 gasten. Ook faciliteren wij hier in de avonden of weekenden bruiloften. Bij het NBC richten wij ons alleen op zakelijke evenementen. Dit kan dan bijvoorbeeld een groot congres, kwartaalmeeting of bedrijfsfeest zijn.

Wat is de dresscode?

De dresscode verschilt bij ons per functie. Zo dragen veel collega's bij ons kleding die door ons wordt gefaciliteerd. Denk hierbij aan de kleding voor koks, spoelkeukenmedewerkers, bediening of hosts. Werk je bij ons op kantoor, dan geldt hier de dresscode business casual. Er is overigens één ding die alle functies gemeen hebben: iedereen komt verzorgd voor de dag. Dat betekent dat je ervoor zorgt dat je kleding netjes is gestreken, je schoenen zijn gepoetst en dat je aandacht besteedt hebt aan je uiterlijk.
Het sollicitatieproces

Dit kun je verwachten

1
1
Solliciteren
Solliciteren

Dit is de baan voor jou en je solliciteert. Wij bekijken en beoordelen jouw ingediende sollicitie zorgvuldig.

2
2
Kennismaking
Kennismaking

Wij bellen je (vaak binnen 24 uur) en nodigen je uit voor een kennismaking bij ons op locatie. Zo kunnen we elkaar het hemd van het lijf vragen 😉

3
3
Tweede gesprek
Tweede gesprekTijdens een tweede gesprek leren we elkaar nog iets beter kennen en gaan we inhoudelijk dieper in op de functie en jouw kwaliteiten.
4
4
It's a match
It's a match

Wanneer we een match hebben, ontvang je van ons een voorstel. Zodra je jouw contract tekent, ben je officieel onderdeel van ons team!

Is dit jouw baan?

Solliciteer direct

Bij ons kun je binnen een paar minuten gemakkelijk solliciteren via onderstaand formulier.
Let op: een screening van jouw social media profielen kan onderdeel zijn van de sollicitatieprocedure.

Liever de vacature op een later moment nog even rustig doornemen?

Nog vragen?

Heb je toch nog vragen over de vacature, dan kun je contact opnemen met onze HR-manager Romy Scheunhage.

De juiste collega’s werven wij graag zelf. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt daarom niet op prijs gesteld.

Verhalen van ons team

Jouw toekomstige collega’s aan het woord

Jouw baan nog niet gevonden?

Bekijk andere vacatures

Heb je jouw baan nog niet gevonden? Kijk dan gerust verder tussen de openstaande vacatures!