Wat ga je doen als je bij het NBC werkt?
Jij weet als geen ander dat je als senior eventmanager hét aanspreekpunt voor opdrachtgevers bent bij de organisatie van zakelijke evenementen. Zodra de bevestiging binnen is, ga jij aan de slag. Je bent verantwoordelijk voor het gehele traject, vanaf de eerste planning van het event tot de overdracht voor de grote dag.
Met jouw proactieve houding en creatieve instelling maak je van alles een succes. Of het nu gaat om het coördineren van de technische aspecten, het adviseren over het programma of het helpen creëren van de perfecte sfeer. Je ligt niet wakker van verschillende verzoeken die je krijgt en gaat hier enthousiast mee aan de slag.
Voor onze opdrachtgevers ben je een professionele gesprekspartner die de regie neemt. Door jouw ervaring weet je feilloos waar je op moet letten en neem je ze mee in jouw initiatieven. Bovendien zorg je ervoor dat ze niks tekortkomen; jij regelt alles van A tot Z.
Vóór de grote dag zorg je voor een heldere overdracht naar de operationeel managers. Op de dag zelf ben je bij aanvang aanwezig om de opdrachtgever persoonlijk welkom te heten – daarna ligt de uitvoering volledig bij het operationele team.
In jouw rol ben je straks verantwoordelijk voor:
- De planning van contactmomenten en afspraken in aanloop naar het event toe;
- Het onderhouden van het contact met de opdrachtgever om vragen te beantwoorden en alle details rondom het evenement af te stemmen;
- Inhuur van externe partijen, zoals AV-techniek, decoratie, artiesten of andere leveranciers;
- Het bedenken en aandragen van creatieve ideeën op het gebied van bijvoorbeeld programma, decoratie, entertainment of culinaire invulling;
- Het opstellen van het draaiboek en plattegrond;
- Verzorgen van een ijzersterke overdracht naar het operationele team;
- De (administratieve) afhandeling van het evenement.
Wat voor collega zoeken wij?
- Je hebt HBO of WO werk- en denkniveau in de richting van evenementen of hospitality;
- Je hebt minimaal 5 jaar relevante werkervaring in de evenementenbranche;
- Wisselende werktijden en -dagen zijn voor jou geen probleem. Je bent bij aanvang van jouw evenement aanwezig om de opdrachtgever welkom te heten.
- Je bent communicatief sterk in woord en geschrift (NL met ENG als pre);
- Je hebt uitstekende organisatorische skills en een proactieve, probleemoplossende instelling;
- Je bent stressbestendig en flexibel: je presteert onder druk en weet altijd het hoofd koel te houden;
- Je woont op 30 minuten afstand van Nieuwegein.

Jouw toekomstige collega aan het woord…
“De sfeer is supergoed, iedereen wil elkaar helpen en staat voor elkaar klaar. Dat is denk ik wel echt de kracht van een familiebedrijf. We werken allemaal hard, maar er is ook veel ruimte voor plezier. Zowel tijdens het werk als daarbuiten op de borrels of het jaarlijkse feest. Er is veel persoonlijke aandacht naar elkaar en dat is fijn.”
Wat mag je van ons verwachten?
- De kans om de tofste events te organiseren op een prachtige eventlocatie. Met recht is dit een unieke werkplek!
- Een afwisselende baan voor minimaal 32 uur per week in een dynamische omgeving. Iedere dag is anders bij ons;
- Goede arbeidsvoorwaarden, zoals een pensioenregeling, genoeg vakantiedagen, korting op je zorgverzekering en natuurlijk een aantrekkelijk salaris passend bij je werkervaring;
- Een lekkere lunch of diner (afhankelijk van je werkdag) en goede koffie. Je wordt bij ons goed verzorgd tijdens je werkdag;
- Een team met alleen maar gedreven en betrokken collega’s, waarmee je samen een succes maakt van iedere dag;
- Gezellige borrels in onze eigen kroeg en een jaarlijks feest.
Waar kom je te werken?
Je komt te werken in een familiebedrijf waar wij samen met ons gedreven en betrokken team en ons full-service concept, unieke eventbelevingen creëren. We willen altijd de verwachtingen overtreffen en samen een succesvol evenement neerzetten. Dat doen we op onze twee evenementenlocaties NBC Congrescentrum en Green Village.
Binnen ons bedrijf staan er vijf kernwaarden centraal. Deze waarden vormen voor ons de rode draad in onze samenwerking met collega’s, opdrachtgevers en leveranciers. We vinden het belangrijk dat er op dit vlak een match is tussen deze waarden en iedereen waarmee wij samenwerken. Dit staat namelijk aan de basis van een succesvolle samenwerking.
Meer weten over het werken bij ons?
Wil je graag eerst meer weten over het werken bij ons familiebedrijf? We hebben de antwoorden op de meest gestelde vragen verzameld in onze FAQ.
Zijn er doorgroeimogelijkheden?
Wanneer kan ik beginnen?
Wat voor soort evenementen worden er georganiseerd?
Wat is de dresscode?
Dit kun je verwachten
Solliciteer direct
Bij ons kun je binnen een paar minuten gemakkelijk solliciteren via onderstaand formulier.
Let op: een screening van jouw social media profielen kan onderdeel zijn van de sollicitatieprocedure.
Liever de vacature op een later moment nog even rustig doornemen?
Nog vragen?
Heb je toch nog vragen over de vacature, dan kun je contact opnemen met onze HR-manager Romy Scheunhage.
De juiste collega’s werven wij graag zelf. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt daarom niet op prijs gesteld.

Romy Scheunhage
HR-managerJouw toekomstige collega’s aan het woord
Bekijk andere vacatures
Heb je jouw baan nog niet gevonden? Kijk dan gerust verder tussen de openstaande vacatures!